عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه صداقت، خلوص نیت و صفای دل، اقتضا می‌کند به جای پرونده سازی، پیشگیری کنیم و به جای مچ گیری، دنبال ‌دستگیری و جلوگیری باشیم.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 14 May 2023

تابناک فارس به نقل از ایلنا: محمدرضا هاجری در نطق پیش از دستور صحن علنی شورای شهر شیراز افزود: با دامن زدن به شایعات و بیان سخنان چند پهلو و قابل تفسیر و حرف های بی پشتوانه احساسی، راه به جایی نخواهیم برد.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه بدون تردید سیاست ضروری مقابله و مبارزه با فساد، تبعیض و بی عدالتی و جلوگیری از ترویج رانت و رشوه و تورم، با هدف سلامت سازی تمام دستگاه ها مورد توجه ویژه و توصیه ولی امر مسلمین، ریاست جمهوری، دستگاه موفق قضا و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و همه دستگاه ها بوده و است، ابراز کرد: این رویکرد با قاطعیت باید اجرا و عملیاتی شود تا اعتماد و اطمینان مردم افزایش پیدا کرده و به آرامش روح و روان برسند.

وی گفت: می‌بایست برای قرار نگرفتن در چنین فضایی به خدا پناه برد؛ سلامت، صداقت و پاکی اعضای شورا و مدیران شهرداری شیراز، اظهر من الشمس است و تریبون داران نباید به گونه ای سخن بگویند که سلامت و صداقتشان تحریف و تخریب شود.

هاجری افزود: آبرو و حیثیت اعضای شورا و مدیران شهرداری از سر راه نیامده که بعضی افراد لجوج با سخنان بی اساس چوب حراج بر آنها می زنند؛ شورا و شهرداری یک مجموعه مدیریت واحد شهری است که دو طرف می بایست در حفظ و صیانت آن تلاش کنند.

سخنگوی شورای شهر شیراز گفت: متأسفانه بعضی افراد معیارهای اولیه حق گویی را رعایت نمی کنند و با ایده‌های غلط و اشتباه، سوهان بر روح و روان اعضای شورا و مدیران شهرداری می کشند که اینجانب به عنوان سخنگوی شورا، از اعضای شورا و مدیران پاک دست و کارآمد شهرداری شیراز از تعابیر نادرست بعضی افراد که در تریبون های در اختیار به تحریف و تخریب روی آورده اند، عذرخواهی می‌کنم.

هاجری گفت: بدون شک، تحریف و تخریب گران، سرعقل خواهند آمد تا فریب پاچه خواران فضای مجازی را نخورده و از این پس برای خودی نشان دادن، به رویه ناصواب تخریب و تحریف دیگران روی نیاورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار